Van 2006 tot december 2024 werd het project Compredia beheerd door Compredia GmbH. Vanaf 2 december 2024 zal het project worden beheerd door OS GmbH.
Wat betekent dit voor bestaande bestellingen?
-
Bestellingen geplaatst vóór 1 december 2024:
Deze worden zoals gewoonlijk afgehandeld door Compredia GmbH.
-
Bestellingen geplaatst op of na 2 december 2024:
Deze worden direct verwerkt door OS GmbH.
Voor u als klant verandert er niets: ons winkelsysteem blijft werken zonder klantaccounts.
Waarom deze verandering?
De overgang van het project naar OS GmbH combineert de sterke punten van beide bedrijven:
- Compredia GmbH: Technologische expertise en IT-competentie.
- OS GmbH: Specialist in orderverwerking, logistiek en export.
Het doel is om u als klant een betere service, een breder productassortiment en betere prijzen te bieden.
Uw voordelen:
-
Nauwkeurigere levertijden
Verbeterde logistieke processen en meer flexibiliteit.
-
Uitgebreid assortiment
Met extra leveranciers zijn er meer producten beschikbaar en doorgaans snellere beschikbaarheid.
-
Beschikbaarheidsmeldingen
Schrijf u in voor producten die momenteel niet beschikbaar zijn, en wij informeren u zodra ze weer op voorraad zijn.
Wij vragen uw begrip voor eventuele kleine opstartproblemen in de eerste 1–2 weken na de overgang.
Wat blijft hetzelfde en wat verandert er?
- E-mailadressen: Deze blijven ongewijzigd.
- Bankgegevens: Voor vooruitbetalingen en factuurklanten veranderen onze bankgegevens (let op).
- Gegevensbescherming: Er zijn geen bestel-, factuur- of andere gegevens overgedragen van Compredia GmbH aan OS GmbH.
Het ervaren kernteam van Compredia GmbH blijft actief binnen OS GmbH om u de gebruikelijke hoogwaardige service te bieden.
We kijken ernaar uit om u als tevreden klant te blijven bedienen of u als nieuwe klant te verwelkomen!